Skattmästaren & Sekreteraren

AKA. The Paper Boys

Skattmästarens uppgift är att se till att föreningens pengar används väl och hålls inom den budget som skapas i början av året. I arbetsuppgifterna ingår redovisning, fakturering och bokstöd. Andra arbetsuppgifter är att betala personer som har köpt saker till Mälekons event, bokföra via Visma, betala och skicka fakturor samt avsluta räkenskapsåret.

Sekreteraren ingår i styrelsen och har som huvuduppgift att skriva protokoll, vilket är en sammanfattning av vad som diskuteras och beslutas under Mälekons styrelsemöten. Detta för att ge styrelsen möjligheten att se tillbaka och vad som har beslutats, men också för att ge styrelseledamöterna, som inte kan närvara på mötet, möjlighet att läsa om vad som har diskuterats. Det ger dig också som medlem i Mälekon möjlighet att se vad det är vi faktiskt gör i styrelsen. Förutom att skriva protokoll ligger det också i Sekreterarens arbete att hantera frågor om medlemskap eller andra eventuella förändringar.

Bilal.png

Bilal Khatib

TREASURER

I’m Bilal, Treasurer of Mälekon. I manage the association’s finances with a focus on responsible budgeting and transparency. I carefully track income and expenses, ensuring that our funds are used effectively and responsibly. By overseeing spending and working on financial decisions, I help allocate resources to support Mälekon’s activities and goals.

More about me

I’m a big fan of the stock market and love tracking trends and analysing stocks in my free time!

Previous Education

Currently studying Analytical Finance.

Experience

I actively manage a personal investment portfolio, bringing hands-on experience in financial management and analysis to my role.

Siham Mohamed

SECRETARY

My name is Siham Mohamed and I’m the secretary for the Malekon Board. I take notes during meetings, capturing key points, decisions, and action items to ensure everyone has an accurate record to refer back to.

More about me

I’ve lived in several countries, including England, where I earned my GCSE and BTEC. I love learning new skills and have a range of hobbies, like baking, cooking, and sewing, which keep me creative and adaptable.

Previous Education

I hold a BTEC in Business from Bristol and am currently pursuing a Bachelor's in International Business Management and Economics at MDU.

Experience

With my experience in managing meeting documentation and maintaining organized records, I bring strong organizational and administrative skills essential for supporting the board.

IMG_0308
Bilal.png

Bilal Khatib

TREASURER

I’m Bilal, Treasurer of Mälekon. I manage the association’s finances with a focus on responsible budgeting and transparency. I carefully track income and expenses, ensuring that our funds are used effectively and responsibly. By overseeing spending and working on financial decisions, I help allocate resources to support Mälekon’s activities and goals.

More about me

I’m a big fan of the stock market and love tracking trends and analysing stocks in my free time!

Previous Education

Currently studying Analytical Finance.

Experience

I actively manage a personal investment portfolio, bringing hands-on experience in financial management and analysis to my role.